love.for.me

 عاشق شدن          دختره از پسره پرسید:من خوشگلم؟گفت نه گفت:دوستم داری؟گفت نوچ گفا:اگه بمیرم برام گریه می کنی؟گفت اصلا دختره چشمهاش پر از اشگ شدهیچی نگفت پسره دو دستی بغلش کرد گفت تو خوشگل نیستی زیبا ترینی تو را دوستت ندارم عاشقتم اگه تو بمیری برات گریه نمی کنم چون م

نم میمیرم!!!! با صدای بلند بگو دوستت دارم تا تمام دنیا بدونند که دوستم داری پسره یواشکی تو گوش دختره میگه دوستت دارم ! دختره میگه منکه نگفتم به گوشم بگو گفتم بلند بگو تموم دنیا بدونه که دوستم داری!!! پسره میگه ! دنیای من تویی 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:,ساعت 12:25 توسط زهرا موسوی| |


Power By: LoxBlog.Com